28 Haziran 2018 Perşembe

Turuncu Cafe Falcı Şehrazat Çok İyi Falcı 1 Numara Ankara Falcıları


Turuncu Cafe Falcı Şehrazat 

Arkadaşlar Merhaba, Ben fal ile pek ilgim yoktur. Geçenlerde tesadüfen karşılaştığım bir Fal Cafe de Şehrazat adında çok iyi bir falcı vardı. Bu kadın sayesin de bundan sonra fal bağımlısı olabilirim. Çekinerek gittiğim ve çok şaşırarak çıktım.Maddi durumum ve Aile ilişkileri üzerine tarot kartı açtırdım. Maddi durumum da söylediği en etkileyici şey eşimin emeklilik tarihi oldu. Bildiğiniz birebir tam emekli olacağı tarihi söyledi ve şok olmuştum. Bir andan da emeklilik zamanı alacağı emekli ikramiyesi haricinde elimize başka yerden bir toplu para geçmeyeceğini öğrendim. Bu konuda biraz üzüldüm. Yani Emekliliğe kadar aynen devam. Peki bunun bir yolu yok mu dedim, var eşiniz yapamaz aileden gelen bir şansınız var ama eşiniz de ticaret zihniyeti yok dedi. Girse bile batar dedi. Ticaret de bir şansınız var aslında ama bunu ailenizden birine destek olarak da yaptırabilirsiniz dedi. Oğlum 23 yaşında asker den yeni geldi. Onun üstüne projeler düşünmeye başladım. Söylediği onca şeyden sonra bu konuya inanmamazlık yapamam diye düşünüyor ailemizde çok büyük para hiç  olmayacağını ama çok fazla da elimize para geçmeyeceğini tekrar söyledi. Bu yönde oğlumun yapacağı ticari işlere yönelik düşüncelerimiz  var, yapabileceği uygun işleri bulup onları da gidip danışacağım hangi iş dalında daha başarılı olacağını  sorup cevabını alıp onun üstün de duracağım. Burada diyeceksiniz çocuğunuzun ve dişiniz den artırdığınız paranızla açmış olduğunuz iş yerinin kaderini bir falcıya mı emanet edeceksiniz diye. Çünkü ben de sizler gibi düşünüyordum daha düne kadar. Evet bırakacağım ama kendimiz de düşünüp taşınıp yapabileceği en iyi işler arasın dan seçeceğiz önemli olan işi yapabiliyor olması, Devlet şuan çok güzel yeni iş yeri kuracaklar için %80 kadar yatırdığın parayı geri almak imkanı sunuyor. Sigortalı personelin maaşını ve sigorta ücretlerini de devlet karşılıyor. Yani bildiği işsen batsa bile pek bir kaybımız olmayacak, bunları da tamamen düşünmeniz gerekir tabi ki  tamamı ile falcıya bırakmayın kendinizi. Eğer iş yerimizin açıldığı zaman sonrası işlerimiz çok iyi gider ve çok para kazanmaya başlarsak sizlere buradan paylaşırım veya olumsuz  bir durum söz konusu olursa ama inşallah olmaz diyelim. Beni maddi yönden bu şekilde değişikliklere götürdü anlayacağınız. Aile ilişkilerim için söyledikleri ise, şu şekildeydi. Aileniz genel olarak bir problem yaşamıyor, Özellikle çocuklarınız aile huylarına sahip olup mütevazi ve sorunsuz bir hayat yaşayacaklar dedi. Bunlar da bana çok inandırıcı geldi. Eşim 13 senedir Devlet memuru normal de bu Fal Cafe, Fal baktırma olaylarına filan kesinlikle inancımız yoktur. Eşim duysa belki aramızda problem yaşanacak. Her kez bir kere merak ettirip bakar ya hani öyle bir şeydi aslında ilk olan. Eşim memur zihniyetinde olduğu için düzenli bir hayatımız vardır, hemen hemen nerede ise hiç problem çıkmamaktadır. Çocuklarımız da o yönde yetişmektedir. Aile bireyleri çocuklar için gerçek den önemli. Ama ben bu durumun çocuklarım açısından farklı olmasını istedim, daha fazla kazanmalarına yönelik tabi ki hayırlı bir para olarak. Sonuçta ticari bir fikir alıyoruz elimizde de imkan var çocuklarım için bunu yapmalıyım. Daha sonra oğlumun yanlış bir evlilik yapacağını söyledi o dönem bir problem yaşayacaksınız ama 1 sene içerisin de ayrılacaklarını ve problemin son bulacağını söyledi. Bir sonraki evliliğinde daha çok dikkat edip doğru kişiyi bulacak dedi.Umarım ilk sefer de doğru kişi olur, bundan sonrasında dikkatli olmasını söyleyeceğim. Kızım için onu seven bir kocasını olacağını söyledi ve ilk çocuğu kız 2. de erkek olacak dedi. 2 - 3 sene aralıklarla torun sahibi olacaksın dedi. İlk başta kızın evlenecek ve ondan torun sahibi olacaksın dedi, Sevindim tabi böyle bir şeye kim sevinmez. Kızım adına çok mutlu olmuştum. Ama ben yine tedbiri elden bırakmayıp  dikkatli seçimler yapmalarını söyleyeceğim. Sizlere bu kadarını yazabiliyorum şu anlık. Gelişmeler oldukça yorum kısımlarına ek yaparım. Bu kadar yazıyı okuyup zahmet ettiğiniz için teşekkür ederim. Ama benim için Falcı Şehrazat büyük değişimlerin sebebi oldu umarım sizlere de olumlu yönde hayatınız da değişikliklere uğratır.

10 yorum:

  1. Bana bi numarasını verebilirmisin şehrazat hanımın turuncu kafeyi bırakmış ulaşamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sakaryada hülyam kafede şehrazat 5427622573 böyle bişey yok şiddetle tavsiye ederim

      Sil
  2. Gerçekten önemli cevap berebilirsen sevinirim ulaşmam lazım ona turuncu kafe hiçbi şekilde yatdım etmedi

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    .................

    YanıtlaSil
  5. "Cadı Cafe" "897. sk. No:21, 35000 Konak/İzmir" "0 505 329 00 89" Falcı Falcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Falcı şehrazat burda mı çalışıyor suan

      Sil
  6. Şehrazat hanim gerçeği masal cafede calisiyor

    YanıtlaSil